Спілкування з власником квартири на Airbnb

Ви провели попередній відбір квартир на Airbnb. Пам’ятайте, не варто зразу натискати кнопку «Забронювати» без отримання відповіді. Тепер потрібно почати листування з  господарями й обговорити умови.

Поставте питання, що цікавлять вас і запитайте про знижку, якщо необхідно. Не всі господарі будуть готові скинути ціну, це залежить від попиту, дат і кількості днів. Коли сезон невисокий, а період вашого проживання великий, то шансів домовитися більше.

Господарі, приймаючи рішення, будуть оцінювати ваш профіль. Буде плюсом якщо в ньому вже є позитивні відгуки, але вони з’являться тільки після вашої першої поїздки.

У першому листі (тим більше з питанням про знижку) варто розповісти про себе більше інформації. Напишіть хто ви, звідки, скільки вам років, чим захоплюєтеся, чому їдете саме сюди, яка мета подорожі. Пам’ятайте, що на Airbnb власникам важливо кого заселяти. Адже це їхнє житло, тому вони повинні бути впевнені, що пускають в будинок порядних людей.

Якщо власник готовий зробити знижку, то на сторінці вашого листування з’явиться «Спеціальна пропозиція» з новою ціною, по якій ви можете оформити бронювання. Також вам на пошту прийде лист з пропозицією забронювати квартиру за новою ціною.

Якщо знижки немає (або ви не питаєте), і господар готовий здати апартаменти вам, то він посилає вам «Пропозиція забронювати житло». Після цього приймайте рішення і натискайте кнопку «Завершити бронювання».

Далі можна продовжити листування з господарем заброньованого житла та домовитися про час заїзду і ставити питання.

Чек-лист з варіантами можливих питань власнику квартири

  • Час заїзду і від’їзду (чи можна заїхати раніше/пізніше, о котрій необхідно виїхати, чи можна раніше/пізніше)
  • Як ви отримаєте ключі (зустріне вас господар квартири, або квартира відкривається за кодом, чи ключі будуть в поштовій скриньці)
  • Як дістатися до будинку (якщо маршрут по карті неочевидний)
  • Який під’їзд, поверх, чи є код на дверях
  • Телефон для екстреного зв’язку (номер власника ви побачите після бронювання, але якщо раптом його не буде – варто уточнити)
  • Де краще припаркувати авто чи є безкоштовна стоянка
  • Чи є поруч ресторан/продуктовий магазин (самостійно можна подивитись на карті)
  • Кухонні приналежності (що є в наявності)
  • Ванна кімната (чи є: рушник, мило, шампунь і т.д.)
  • Уточнити умови скасування (якщо інформація на сайті неочевидна)
  • Чи є поруч дитячий майданчик
  • Чи є дитяче ліжечко.

Приклад короткого листа

Hello Sergio!

My name is Yevheniia, I am 29. My boyfriend and I are from Ukraine. We are going to Barcelona for the first time. Your apartment is very pretty. We would love to know the possibility to rent it for 2 days.

Приклад запитань для уточнення (для письма після / до бронювання).

Hello Sergio!

My name is Yevheniia, I am 29. My boyfriend and I are from Ukraine, we are travelling to Barselona for 2 days!

We’ll arrive to Barselona on Jule 8, our flight lands at El-Prat airport at 11am. Please tell us how to get to your apartment by public transport.

We will leave on Jule 10, our flight is at 10pm so can we stay at your place until 4pm or do you have a strict check-out time?

Where should we get the keys when we arrive?

And I wanted to check one moment: what is your cancellation policy? What will happen if we decide to change our plans, will we get a refund?

Thank you so much for your answers! We are looking forward to meeting you and walking Barselona.

Best regards, Yevheniia

Якщо ви не володієте англійською мовою то користуйтеся перекладачем Google translate.